image1 image2 image3

COLLECT MOMENTS|NOT THINGS|COLLECT MOMENTS|NOT THINGS

Ayer Spa - Pacific Regency

Oct 14, 2012

Hari ni, aku nak wat review tentang Ayer Spa yg terletak betul - betul depan KL Tower. Level 9, Pacific Regency Hotel Suite. Aku try service kt spa ni sbb aku redeem dari kupon yang dibeli kat livingsocial. Aku beli kupon ni dengan harga RM59 and aku dapat servis:-


Foot Lime Soak (10 minit)

Foot Reflexology (20 minit)
Royal Malay Massage (60 minit)

Ginger Tea

Yang ni aku pergi sorang jek.. sebab aku da serik da ajak orang teman ni.. previous memang aku ajak kawan teman tapi tu la kesian pulak dia tunggu aku lama - lama..hu2..Tak terfikir pulak dulu..And aku tak nak jadi penyebab kawan aku tak boleh balik jumpa family dia every week atau terbantut apa - apa plan dia....So awak, kalau awak baca entry ni.... sorry and thanks sebab menyusahkan awak jek teman saya dulu... and lepas ni memang saya tak akan ajak awak teman saya lagi dah.. :)



Ok2...teringat kisah lame lak.... STOP and sambung balik..




momentum of my life
macam ni la rasenyer
Tempat tu agak selesa dan dia punye massage....mak oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....sakit giler dow...





momentum of my life
Foot Lime Soak
First kaki aku direndam dengan air suam yang dicampur garam and limau nipis beberape minit.







momentum of my life
Reflexology
Lepas tu diurut tapak kaki aku menggunakan seluruh tenaga die....nampak lembut jek dia buat tapi serius sakit sehinggakan aku terpaksa ambil and peluk erat - erat segulung tuala (segulung kot sebab tuala tu dlm keadaan bergulung) untuk tahan sakit..nak habiskan 20minit tu punya la seksa... T T


momentum of my life
Ni la bentuk tuala dalam keadaan bergulung



momentum of my life
Massage
Lastly..barula dia urut aku satu badan...aku ingat kalau badan, kurang la sikit sakitnya sbb sebelum ni pun aku boleh tahan lagi sakit time urut ni....hmmmm tapi...badan pun sama sakitnya... lagi la 60minit...sakit pun tahan la tapi nasib baek la aku berfikiran waras lagi tak tertendang /tersentap/ tertumbuk ker tukang urut tu...


Lepas selesai urut  tu die bagi minum air halia...haaa...air halia dia memang sedap (ada rasa lemon sikit) macam nak tambah lagi satu cawan...bercawan cawan pun tak per... =D




Tapi walaupun sakit serius gile...lepas urut tu memang rasa ringan badan.... 


So, kalau korang nak try urut kat tempat ni and to get more info, do visit their website http://www.ayerspa.com.my/


Okbye.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment