image1 image2 image3

COLLECT MOMENTS|NOT THINGS|COLLECT MOMENTS|NOT THINGS

Lunch at Row Six


Sekarang ni aku nak share ngan korang semua tentang kesedapan dan keenakan makanan-makanan dan minuman-minuman di Row Six ni...Memang sedaplah u olls!!



momentum of my life , dessert sedap , row six
Dessert     =D

Pada 5 October 2012, aku dan my colleague  mencuba beberapa menu disini sempena birthday one of my manager. Row Six yang aku pergi ni kat Aeon Bandaraya Melaka, Ground Floor. Row Six juga ada kat Aeon Seremban 2. 

Row Six menghidangkan makanan Malaysia, Indonesia, Singapore, Vietnam dan Thailand . Pricing pulak.. agak berpatutan dengan rasa makanan kat situ

Antara menu kita orang:-


momentum of my life , row six , asean food, best food

Waaa... makanan aku yang udon mee tu..serius sedap dow! .. nampak simple je mee tu tapi setelah digaul - gaul dan dimakan... hmmm rasanya yang creamy tuuu...(ada telur masak separuh dalam timbunan mee tu) memang tidak dapat dilupakan..huhuhu.. Ditambah pula dengan ayam serai .. marvelous! 

Cold noodle tu pun sedap gak.. rasa agak light and simple tapi sedap plus dengan chicken fillet yang terasa rempah marinate nya.. ^_^

Makanan lain tu aku tak rasa la tapi according to my colleague .. mereka semua puas hati dengan kesedapan makanan tu..

Makan - makan tak sah kalau tak ada air (untuk certain people) untuk aku, aku minum orange branch iaitu campuran oren, timun, lemon and halia (kalau aku tak silap)... sangat refreshing :) tapi halia dia tak rasa sangat 


momentum of my life , row six



Tetibe aku perasan something.. kenapa ek lemon dalam air sejuk tenggelam and lemon dalam air suam timbul?? aku konfius ni dari hari tu lagi... aku ni dah la x pandai sains... haha.. siapa tahu sila share.. konfius ni ... ( ok.. dah start meroyan tapi serius nak tahu ni)

So sesiapa yang tinggal kat area Melaka, KL, Seremban sila la cuba makanan Row Six..memang tak menyesal... :)

Selamat mencuba,,,,

Okbye.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment